Unio gir deg noe å tygge på under Arendalsuka

Også i år er Unio til stede i Arendal under Arendalsuka. Vi gjør om Strand Cafe til Unio-kafeen der vi gir deg noe å tygge på både for kropp og sjel.

Unio og Unios forbund arrangerer en rekke debatter på Unio-kafeen.

Programmet finner du her

Unio har vært til stede under Arendalsuka siden starten i 2012. Nytt av året er at Unio er blitt en av hovedsponsorene av Arendalsuka.

- At Arendal er blitt ein arena for å vise seg fram, påverke og helst oppnå resultat i form av politisk interesse, er hovudgrunnen til at Unio, saman med mange av forbunda, bruker ressursar på Arendalsveka, skriver Unio-leder Ragnhild Lied i sin replikk om Arendalsuka.

Unios to debatter er disse:

"Matematikklærer møter Helsesista - to forskjellige formidlingsstrategier"
Med Helsesista (Tale Maria Krohn Engvik) og Matematikkhjelperen (Hanan Abdelraham)
Onsdag kl. 14:30-15:00

"Livslang læring er ingen privatsak"
Med statssekretær Atle Simonsen, forsker Audun Gleinsvik og Unio-leder Ragnhild Lied
Torsdag 16:15-17:00

Unio inviterer også forbund, medlemmer, samarbeidspartnere og andre til en sosial minglekveld med litt mat og musikk med Kristian Torgalsen.
Tid og sted: Unio-kafeen onsdag klokken 20:00