Koronaviruset – hva dekker Akademikerforbundets reiseforsikring?

Gjennom medlemskapet i Akademikerforbundet er det mange som har benyttet seg av tilbudet om reiseforsikring fra Akademikerforbundets forsikringskontor. Forsikringsleverandør av reiseforsikringen er Tryg. Selskapet dekker utgifter til avbestilling av private reiser til utlandet i tidsrommet 12. mars til 14. april. Det samme gjelder ombooking eller bestilling av nye billetter, dersom du vil hjem til Norge fra utlandet. Her finner du oppdatert informasjon fra Tryg.

Ønsker du å lese mer om Akademikerforbundets reiseforsikring eller øvrige forsikringstilbud, finner du mer informasjon her
Du kan også ringe Akademikerforbundets forsikringskontor på telefon 21 02 33 69. Vi holder åpent som vanlig; mandag – fredag fra klokken 08.00 til klokken 16.00.