Hilsen til DiA-studentmedlemmer og avgangskull 2024

Da var det endelig sol og avslappende dager i vente.

Gi dere selv en klapp på skulderen for arbeidet dere har lagt inn i studiet dette semesteret, vi heier på dere!

Vi i DiA må benytte sjansen til å gi litt oppmerksomhet til alle avgangsstudenter i 2024. Gratulerer så mye med fullendt studie og masse lykke til videre i arbeidslivet! Vi håper dere har hatt en fortreffelig tid som studenter, og at dere møter spennende, faglig utfordrende og gode opplevelser i arbeidslivet.

Nye studenter slutter seg også til universitetene og forbundet i høst, og vi håper dere som begynner på andre- og tredjeåret nå tar dem godt imot! Vi i styret fortsetter vår tradisjon om å være til stede på fadderukene, og gleder oss til å treffe dere igjen i august.

Husk at vi vil være her for dere når dere trenger bistand, nøl ikke med å ta kontakt om arbeidskontraktlesing, lønnsforhandling eller hvilke enn spørsmål dere måtte sitte med. Under finner dere kontaktinformasjon til DiA, våre tillitsvalgte og rådgivningstjenesten i Akademikerforbundet.

God sommer!

PS: For dere som nå går fra å være studenter til å bli yrkesaktive, minner vi på å endre medlemskapet ditt til yrkesaktiv og oppgi arbeidsplass. Som yrkesaktiv får du tilgang til andre medlemsfordeler. Vet vi hvor du jobber vil vi kunne invitere deg til medlemsmøter for din arbeidsplass. For å endre medlemskapet ditt, send mail til post@akademikerforbundet.no.

Medlemmer som går fra studentmedlemskap til yrkesaktivt medlemskap, får 12 måneder med halv kontingent ved overgang fra student til yrkesaktiv.